Mikä erottaa hyvän asiantuntijan erinomaisesta?
Usein ajatellaan, että vastaus on ”enemmän osaamista” tai ”parempia suorituksia”.
Todellisuudessa erottava tekijä on usein jotain muuta: kyky tunnistaa ja hyödyntää vahvuuksia.
Tutkimusten mukaan vahvuuksien tunnistaminen ja hyödyntäminen työssä:
🔹 Lisää työn imua ja sisäistä motivaatiota
🔹 Parantaa suoriutumista ja oppimiskykyä
🔹 Vähentää stressiä ja ehkäisee uupumusta
🔹 Lisää resilienssiä ja toiveikkuutta muutoksissa
🔹 Tukee työssä koettua merkityksellisyyttä.
Kun asiantuntija tuntee omat vahvuutensa, hän pystyy rakentamaan vakaan ja kestävän asiantuntijabrändin – sellaisen, joka kantaa läpi urasiirtymien, organisaatiomuutosten ja työelämän murrosten.
Vahva tiimibrändi ei synny sloganeilla tai kampanjoilla.
Se syntyy sisältäpäin.
Tiimi, joka ymmärtää omat vahvuutensa ja osaa sanoittaa ne, rakentaa vahvemman brändin sekä sisäisesti että ulkoisesti.
Kun tiimi tunnistaa:
🔹 Missä olemme yhdessä hyviä
🔹 Mikä erottaa meidät muista
🔹 Mitä vahvuuksia voimme tuoda asiakkaiden ja kumppaneiden hyödyksi
…se rakentaa itselleen uskottavuutta, luottamusta ja vetovoimaa – niin työyhteisön sisällä kuin ulkoisesti markkinoilla.
Vahvat brändit eivät rakennu ulkoapäin.
Ne rakennetaan sisältäpäin – vahvuuksien, arvopohjan ja autenttisuuden varaan.
Vahvuuttamon Laura Paason ja brändistretegi Riikka Annika Keskitalon uusi yhteistyövalmennus auttaa asiantuntijoita ja tiimejä rakentamaan vaikuttavaa asiantuntijabrändiä.
Valmennus sisältää
🔹 Alkukyselyn ja ennakkotehtävän
🔹 3-4 ohjattua tapaamista
🔹 Laaja-alaisen VOIMAKEHÄ®- vahvuuskartoituksen
🔹 Henkilökohtaisen brändistrategian laadinnan ohjatusti
🔹 Päättökyselyn, jonka avulla osallistuja voi myös havainnoida valmennuksen vaikuttavuutta.
Kiinnostuitko?
Avoin online-valmennus kesäkuussa
🔹 Ma 9.6.2025 klo 15-17
🔹 To 12.6.2025 klo 15-17
🔹 Ma 16.6.2025 klo 15-17
Valmennuksen hinta 450€ + alv 25,5%.
Ilmoittaudu mukaan TÄSTÄ.
Räätälöidyt tilausvalmennukset työyhteisöille ja tiimeille
Jätä yhteydenottopyyntö TÄSTÄ.
Tutustu lisää alla olevalta videolta.